رازهای بسیار مهم برای بهترین عکس های بارداری
نوشته شده توسط : آتلیه کودک

مادر شدن حس فوق العاده هیجان انگیز و دوست داشتنیه . دوران بارداری با تمام سختی ها و دلهره هایی که داره پر از تجربه های تازه و شگفت انگیزه مادرها دوست دارن از این دوران فوق العاده عکس های فوق العاده ای داشته باشن و ما اینجا هستیم تا تصاویر زیبایی از شما در معجزه ای به نام بارداری ثبت کنید .

آتلیه کودک و بارداری سویل استودیو با احترام به حریم خصوصی مشتریان خود از درج تصاویر مربوز به بارداری مشتریان خود معذور است اما اینجا مدل های بسیار زیبایی از عکس بارداری و ژست بارداری قرار می دیم . با ما در این مقاله همراه باشید .

 

بهترین زمان برای گرفتن عکس بارداری چه زمانی است ؟ حتما این سوال رو بارها از خودتون پرسیدید. شما باید برای ثبت عکس بارداری صبور باشید. شکم شما باید به اندازه کافی بزرگ و گرد بشه اما نه انقدر که سنگین بشه و نتونید ژست های بارداری رو درست انجام بدید. بهترین زمان برای ثبت عکس بارداری آتلیه ای هفته های ۳۰ تا ۳۲ است . تو این روزها شکم شما به اندازه ی کافی گرده و و زیاد سنگین نیست. البته دقت کنید که بارداری و شکم بارداری برای هر شخص منحصر به فرده و شما باید با توجه به روند طبیعی که در بدنتون اتفاق می افته بهترین زمان رو انتخاب کنید. دقت کنید که در رزرو نوبت تاخیر نکنید و تایم طلایی عکاسی رو از دست ندید پیشنهاد می کنیم در هفته های اول اقدام کنید .

درست شبیه عکاس های حرفه ای بکگراند تصاویر خودتون روانتخاب کنید .البته اگه برای عکاسی بارداری به آتلیه کودک و بارداری گندم مراجعه کنید ما با بهترین دکورها و ایده ها در خدمتتون هستیم .به این فکر کنید که دوست دارید پشت شما چه صحنه ای باشه . هنگام انتخاب بک گراند از ایستادن در مقابل اتاق های شلوغ و یا زمینه های با رنگ های درهم اجتناب کنید در عوض می تونید پس زمینه های ملایم با رنگ ها خنثی رو انتخاب کنید . این انتخاب باعث میشه فوکوس روی شکم زیبایی شما و موضوع تصویر که همون عکاسی بارداری بیشتر بشه . علاوه بر این می تونید از پس زمینه های طبیعی مثل دریا و درختان هم استفاده کنید .

 

فلش دوربین را خاموش کنید

فلش دوربین خودتون رو خاموش کنید عکاسی با فلش اگر مهارت کافی نداشته باشید عکس های فاجعه آمیزی به شما می ده در عوض از نور طبیعی استفاده کنید. ایستادن در کنار پنجره و یا در نیمه باز می تونه نور پردازی زیبایی برای تصاویر شما خلق کنه. اگر در فضای باز عکاسی می کنید از عکاسی در آفتاب تند پرهیز کنید بهترین زمان برای عکاسی در فضای باز صبح ها و دو تا سه ساعت قبل از غروب خورشید است. در این زمان ها نور ترکیب مختلفی از تناژها رو داره و باعث زیباتر شدن عکس های شما میشه

تمام هدف عکاسی بارداری تمرکز بر روی شکم زیبای بارداری شماست پس آن را پنهان نمنید. لباس های تنگ و استرچی بهترین انتخاب برای نمایش شکم شگفت انگیز بارداری شما هستند. در هنگام انتخاب لباس به این نکته توجه کنید که شما ده یا بیست سال بعد این عکس ها رو تماشا می کنید پس از مدهای زود گذر استفاده نکید تا در آینده مجبور به پنهان کردن عکس هاتون نشید. ( دهه شصت و پنجاهی ها کلکسیونی از این عکس های فاجعه آمیز دارن :))

علاوه بر همه این ها باور کنید شما در دوران بارداری یک پرنسس هستید پس از امتحان کردن لباس هایی پر از تور و قرار دادن تاج گل بر روس سرتون نترسید . ما در آتلیه گندم با داشتن زیباترین لباس های بارداری ،تاج گل ها و قاب های گل بسیار زیبا آماده ثبت زیباترین تصاویر از دوران بارداری شما هستیم .

 یک آتلیه خوب بارداری باید علاوه بر داشتن دکورهای به روز ،دوربین های پیشرفته و محیطی دنج و ارام ، آرامش خاطر رو برای شما ایجاد کنه. شما باید با عکاس خود راحت باشید و احساس ناراحتی و یا خجالت نکنید.

در آتلیه کودک و بارداری سویل استودیو به منظور آرامش خاطر مشتریان محترم عکاس های مجرب خانم ، عکاسی بارداری را بر عهده دارند و تمام عکس ها به صورت امانت نزد آتلیه هستند و در آلبوم بارداری آتلیه سویل استودیو از مدل های خارجی استفاده می شه و یه هیچ عنوان عکاس های مشتریان آتلیه  به مشتریان نشان داده نمی شود.

منبع:

گوگل

 

 





:: برچسب‌ها: آتلیه بارداری , عکاسی بارداری , عکس بارداری , آتلیه عکاسی بارداری , بهترین آتلیه بارداری, آتلیه بارداری شهرک غرب ,
:: بازدید از این مطلب : 40
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 30 دی 1396 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: